Idealny catering firmowy – jaki powinien być?
Biznes na co dzień

Idealny catering firmowy – jaki powinien być?

Szkolenia, konferencje oraz warsztaty to tylko kilka ważnych wydarzeń w życiu każdego przedsiębiorstwa, które wymagają wynajęcia firmy cateringowej. W przerwie spotkań biznesowych warto również zjeść smaczny lunch, aby dalsza część rozmów przebiegła w miłej atmosferze. Wybierając catering, należy zwrócić uwagę na charakter spotkania, pochodzenie jego uczestników oraz opinie o firmie, która ma obsługiwać imprezę. Jaki powinien być dobry catering firmowy?

Catering na lunch firmowy z klientami zagranicznymi

Klienci międzynarodowych korporacji często pochodzą z krajów innych niż Polska. Podczas przerwy na lunch warto więc uwzględnić w menu potrawy rodzimej kuchni klienta, z którym planujemy podpisać lub przedłużyć umowę. Jeśli firma cateringowa nie ma w menu potraw kuchni francuskiej, angielskiej lub włoskiej, catering na lunch firmowy powinien obejmować potrawy uniwersalne, takie jak sałatki, zupy i dania mięsne. Warto jednak pamiętać o tym, by goszcząc u siebie klienta z kraju muzułmańskiego, nie popełnić faux-pas i nie podawać wieprzowiny. Profesjonalna firma cateringowa zapewni również dobrej jakości kawę, herbatę i napoje.

Catering dla firm z Polski

Menu na spotkania z klientami z Polski będzie znacznie łatwiejsze do wybrania. Ważne, aby w ofercie firmy cateringowej znalazł się zarówno bufet zimny, jak i gorący, a także sałaty, desery i napoje. Należy uwzględnić potrzeby klientów oraz uczestników szkoleń, nie zakładając, że wszyscy lubią kawę – powinna więc być również możliwość wybrania herbaty lub wody. Przed organizacją spotkania lub lunchu, warto przejrzeć oferty kilku firm cateringowych oraz zapoznać się z opiniami o serwowanym przez nich jedzeniu. Jeśli miejscem, w którym znajduje się twoja firma jest Warszawa, smaczny i urozmaicony catering dla firm zapewnić może Café de Paris – firma cateringowa działająca od 1990 roku. W jej ofercie znajdziesz zarówno menu na lunch biznesowy, jak i catering na szkolenia, konferencje i warsztaty, obejmujący menu biznesowe oraz menu na przerwę kawową.